Noutăţi Noutăţi

« Înapoi

Precizări referitoare la activitatea Centrului SOLVIT

 

Precizări referitoare la activitatea Centrului SOLVIT

Pentru a veni în sprijinul cetățenilor români și al companiilor românești care își desfășoară activitatea în state ale Uniunii Europene și care se confruntă cu probleme în exercitarea drepturilor legitime, cauzate de faptul că o autoritate publică nu se conformează legislației europene, începând cu data de 9 august 2017, la nivel național, a  fost instituită linia telefonică TELVERDE SOLVIT – 0800 672 507 – din cadrul Centrului SOLVIT.

Centrul SOLVIT, coordonat de Comisia Europeană, are ca obiectiv soluționarea în mod pragmatic și rapid, a problemelor concrete cu care se confruntă cetățenii sau companiile în relația cu administrațiile naționale din  cadrul UE, în legătură cu punerea în aplicare incorectă a normelor legate de piața unică, cu condiția ca respectivele diferende să nu facă obiectul unor proceduri judiciare la nivel național sau la nivelul UE, dar și acela de a monitoriza și atenționa cazurile în care problema apărută survine dintr-o aplicare sau transpunere deficitară a unei norme europene.

Informații referitoare la rețeaua  SOLVIT, respectiv modul de funcționare, criteriile de admisibilitate a unei petiții și modalitatea de formulare a acestora pot fi regăsite accesând următoarele link-uri:

http://www.mae.ro/node/19312 sau  http://ec.europa.eu/solvit/index_ro.htm

 

 

  

 

 

 

Biroul de presă                                                                                   21 august 2017

 


Filtrare noutăți:  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006