Noutăţi
Informare mesaje înșelătoare
Informare mesaje înșelătoare
Având în vedere informațiile apărute în spațiul public, potrivit cărora funcționari ai caselor de pensii solicită beneficiarilor deschiderea de conturi bancare și/sau datele bancare în vederea efectuării plății drepturilor de pensii recalculate, formulăm următoarele precizări:
- Comunicarea cu beneficiarii se realizează doar prin mijloacele oficiale, datele de contact fiind cele afișate pe site-ul instituțiilor;
- Casele teritoriale de pensii achită drepturile de pensii în conturi bancare doar în situația în care beneficiarii solicită acest lucru, sens în care depun cererea tip eliberată de instituția financiar - bancară (Anexa 1).
- Casa Națională de Pensii Publice și casele teritoriale de pensii sunt preocupate în mod permanent de securitatea datelor personale ale beneficiarilor și de siguranța plăților efectuate către pensionari.
Pentru a evita orice consecințe nedorite, vă rugăm să nu transmiteți date confidențiale la solicitarea telefonică a unor persoane necunoscute și să utilizați exclusiv canalele oficiale de comunicare.
Direcția Comunicare și Relații Publice
Data:08.08.2024