Noutăţi Noutăţi

Anunț privind ajutoarele de deces care se achită prin intermediul caselor teritoriale de pensii

 

ANUNȚ

PRIVIND AJUTOARELE DE DECES CARE SE ACHITĂ PRIN INTERMEDIUL CASELOR TERITORIALE DE PENSII

           

Pentru a proteja starea de sănătate a beneficiarilor noștri și pentru a preveni răspândirea noului coronavirus, am schimbat procedura de depunere a cererii și a documentației prevăzute de lege pentru achitarea ajutoarelor de deces.

Astfel, cererea-tip și documentele necesare se vor depune doar prin poștă sau prin   e-mail, cu indicarea unui număr de telefon de contact.

În acest scop, casele teritoriale de pensii au afișate pe pagina proprie de internet modelul de cerere, lista documentelor necesare și datele de contact la care poate fi transmisă documentația.

!! Nu se mai solicită documentele originale!!

În funcție de opțiunea solicitantului, plata ajutoarelor de deces se va face:

  • prin mandat poştal – la domiciliul solicitantului;
  • în cont bancar - situație în care cererea va fi însoțită de un extras de cont al solicitantului.

 

        Direcția Comunicare și Relații Publice                                                              01.04.2020


Filtrare noutăți:  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006