Anunţ concurs 15 aprilie 2014

ANUNŢ
 
Casa Naţională de Pensii Publice, cu sediul în Bucureşti, Str. Latină, nr. 2, sector 2, scoate la concurs postul, vacant, de consilier juridic (S), grad profesional superior la Serviciul Juridic și Contencios din cadrul CNPP.
 
Concursul se va organiza la sediul CNPP din Str. Latină, nr.8, sector 2, Bucureşti şi se va desfăşura după cum urmează:
proba scrisă  se va susţine în data de 15.04.2014, ora 1100 
 
Anunţul se publică în data de 14.03.2014, în Monitorul Oficial al României, Partea a III - a, şi într-un cotidian de largă circulație.
Dosarele de concurs se depun în termen de 20 zile de la data publicării anunţului.
 
Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:
- candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare ;
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul științe juridice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minim 9 ani;
- cunoaşterea şi utilizarea aplicaţiei informatice a sistemului integrat FIS şi Lotus.
 
ACTE DOSAR CONCURS
 
Dosarul de concurs, va conţine în mod obligatoriu:
a) formularul de înscriere;
b) copia actului de identitate;
c) copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
e) cazierul judiciar;
f) adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
 
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.
Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului.
 
Relaţii suplimentare privind condiţiile de participare la concurs se pot obţine la sediul Casei Naţionale de Pensii Publice – Direcţia Management Resurse Umane sau la telefon nr.021.316.24.33.
 
BIBLIOGRAFIE
 
1. LEGEA nr.263 din 16 decembrie 2010 privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificările și completările ulterioare;
2. LEGEA nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificările şi completările ulterioare; 
3. LEGEA nr.7/2004 privind Codul de conduită al funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
4. LEGEA nr.554 din 2 decembrie 2004 a contenciosului administrative, cu modificările și completările ulterioare;
5. LEGEA nr.134 din 1 iulie 2010 privind Codul de procedură civilă, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
6. HOTĂRÂREA nr.118 din 6 martie 2012 privind aprobarea Statutului Casei Naţionale de Pensii Publice.
 
Data ultimei modificari :V, 14 Aug 2015 13:27:23 +0300